Tegenwoordig zijn er veel verschillende aanbieders in zonnepanelen, laadpalen & airco's en logischerwijs gaat u de verschillende aanbieders met elkaar vergelijken. Als er één ding is wat wij hebben geleerd, dan zeggen wij unaniem dat iedere klant verschillend is en andere verlangens & kernwaardes heeft. In dit artikel willen wij u vertellen wat onze kernwaardes zijn. Één ding is zeker, houdt u van zekerheid (dit hoort eigenlijk geen keuze te zijn maan een kernwaarde)? Kies dan voor MijnEnergieWens.nl.
Persoonlijk contact
Wij vinden het belangrijk dat u weet met wie u zaken doet. Daarom hebben wij op onze over ons pagina al onze werknemers staan met de daarbij behorende portret foto. Daarnaast gebruiken wij op onze website alleen foto's van onze werknemers of actie foto's van projecten die wij zelf hebben uitgevoerd. Daarnaast proberen wij ook een vaste adviseur toe te wijzen & een fysieke afspraak in te plannen, zodat u ook echt weet met wie u zaken gaat doen. Persoonlijk contact is voor een kernwaarde & staat daarom ook bovenaan in dit artikel.
Eigen gecertificeerde monteurs
Eerlijk is eerlijk, in het begin hebben wij ook externe monteurs ingehuurd voor onze projecten. Echter hebben wij gemerkt dat dit niet de kwaliteit met zich meebrengt waar wij voor staan. Daarnaast is de controle op de oplevering van een project niet altijd even makkelijk en is vaak de communicatie moeizaam met betrekking tot de klant en de werkzaamheden die uitgevoerd moeten worden. Daarom hebben wij ervoor gekozen om onze eigen monteurs in dienst te nemen & dit is ons zo goed bevallen dat wij nu zelfs twee montageteams hebben voor de zonnepanelen, één voor de airco & eentje voor de laadpalen.
Snel handelen
Wij houden ervan om onze klanten niet te laten wachten. Daarom bieden wij u in ieder geval altijd aan om snel te handelen. Heeft het voor u geen haast? Geen probleem, geef dit bij ons aan en wij passen ons aan op uw tempo. Om een idee te geven van onze werkwijze vindt u hieronder in het kort ons stappenplan. Wilt u meer weten over onze ''van A (t/m) Z service''? Dan kan ik u ook zeker onderstaande video aanraden.
Stap 1.) U vraagt een vrijblijvende offerte aan;
Stap 2.) Zodra wij de offerte aanvraag hebben ontvangen, nemen wij zo snel mogelijk telefonisch contact met u op voor een kennismakingsgesprek. In dit kennismakingsgesprek zullen wij u nog een aantal aanvullende vragen stellen, zodat wij een offerte op maat kunnen maken.
Stap 3.) Nadat wij een kennismakingsgesprek hebben gehad ontvangt u binnen 2 dagen uw persoonlijke offerte. Wij zullen tijdens het kennismakingsgesprek altijd aangeven wanneer u de offerte van ons kunt verwachten.
Stap 4.) Tijdens het kennismakingsgesprek zullen wij ook een telefonische vervolgafspraak inplannen, zodat we de offerte met u door kunnen nemen en eventuele vragen kunnen beantwoorden. Bent u er al uit? Dat is mooi, dan komt u gelijk uit bij onze laatste stap!
Stap 5.) Goede keus, u bent akkoord gegaan met de offerte. Mocht dit voor u interessant zijn, dan streven wij ernaar dat wij het systeem zo snel mogelijk bij u komen opleveren. Belangrijk is dat u van ons eerst een digitale technische schouw ontvangt. Hierin vragen wij u onder andere om een aantal foto's te maken van de meterkast en het dak. Naar aanleiding van de beoordeling, is het mogelijk dat we nog aanvullende vragen hebben, zodat we het project goed kunnen voorbereiden.
Let op: Vanwege de huidige drukte, zijn onze huidige wachttijden langer dan dat u van ons bent gewend. Wij streven ernaar om uw installatie binnen 4 weken op te leveren.
Altijd van A (t/m) Z geregeld
Wij willen u ''van A (t/m) Z'' alles uit handen nemen. Dat begint bij het maken van een offerte op maat tot en met de nazorg die wij bieden. Dat is één van de redenen dat wij 7 dagen per week bereikbaar zijn. Heeft u een vraag? Twijfel niet en neem gerust contact met ons op.
Betaal pas, nadat het project 100% naar tevredenheid is opgeleverd!
Als er één ding is wat wij hebben geleerd, dan zeggen wij unaniem dat iedere klant anders is en andere verlangens heeft. Een zekerheid die wij kunnen bieden, is dat u bij ons pas hoeft te betalen, nadat wij het project 100% naar tevredenheid hebben opgeleverd. Dat bedoelen wij dus met zekerheid! Naast dat u pas achteraf hoeft te betalen, bieden wij u ook verschillende betaalmogelijkheden. Zo kunt u het afgesproken bedrag bij ons in één keer overmaken of u kunt er voor kiezen om in termijnen te betalen.
Stichting Zonnegarant (zonnepanelen)
Wij zijn officieel lid van de onafhankelijk Stichting Zonnegarant. Dit betekent dat de verwachte opbrengst die wij in uw persoonlijke offerte verwerken ook daadwerkelijk gegarandeerd is voor de komende 10 jaar! Mocht de verwachte opbrengst lager uitkomen dan dat wij u beloven, dan keert Stichting Zonnegarant het bedrag uit in euro's op uw rekening. Zoals wij al zeiden, kiest u voor zeker?
Ons lidmaatschap controleren
Duidelijk over onze nazorg
Het is onmogelijk voor welk bedrijf dan ook om te zeggen dat wij de komende 25 jaar (want zo lang gaan zonnepanelen mee) het gehele systeem garanderen. Daarom willen wij vooraf duidelijk zijn over onze nazorg. Wij krijgen vaak te horen van klanten dat andere bedrijven dit niet doen & dit op het eerste oog ''gratis'' aanbieden. Echter maken wij in de praktijk regelmatig mee dat we horen dat er bij problemen niemand te bereiken is.
Daarom geloven wij dat we beter van te voren eerlijk kunnen zijn & u verschillende mogelijkheden kunnen voorleggen. Zo ontstaan er achteraf nooit onduidelijkheden of verwijten & kunnen wij u de service bieden waar u naar verlangt. Wilt u meer weten over onze onderhoudsabonnementen?